Monday, August 23, 2010

Ismail Ar @ Kekok..

arini @ 23/8/10.. ramai org berkelakuan pelik dan.. aku rase kekok melihat mereka2...

contoh 1 : suara garau @ xde suara..

ni banyak terjadi di kalangan kosmate aku... hampir semua bercakap dengan suara garau ala2 stone cold.. ade batu terlekat dekat tekak kot... bile di tanya..

"sahur dengan sambal ikan bilis..."
"ntah.. aku dah matured kot.."
"ye ke aku garau.. mmg camni kot.."

hah yo lah.. aku sorg xgarau.. pastu ade sorg ag yg xgarau ni nganjing2 kat member lak.. zzz

contoh 2 : Moody...

ni aku prasan sorg.. aku tego die buat muke nak baham aku... mau x takut aku.. dah la badan die berketul2.. hahaha.. so.. aku cube la menahan diri dari melakukan perkara2 yang membuat aku di bantai... ngahahhaa.. so.. agak kekok aku ini hari..

contoh 3 : kekerapan men game di tahap luar biasa...

ni aku perasan di kalangan junior2 dan member2 aku sendiri.. muke yg xpenah sentuh game tetibe menjadi player yang tegar... dota.. pes.. cod.. har3...

mungkin sebab bulan pose... petang tido.. malam berjaga2 la.. hhahaha.. tu yang tekak xbest tu.. hati xtenang sebab tu moody... dah berjaga malam.. mesti emn game.. kalo kate study tu.. aku salute abeh la..

5 comments:

  1. Bilik komputer pada malam yang saya dah macam cc. gara2 ramai jejaka yang main game. Uhu~

    ReplyDelete
  2. shafiq : ahaha.. xleh dibendung lagi..
    chik : haha... 10 org datang 10 ringgit masuk tabung..

    ReplyDelete
  3. eheh... ye.. post kita memang hampir serupa. sehati sejiwa kah?

    ReplyDelete
  4. huhu..samalaa..sukew tdow lwat..huhu

    follow blog mia blk kay..
    babydollyhoney.blogspot.com

    peacee

    ReplyDelete