Wednesday, August 18, 2010

Ismail Ar @ Student

sebab dah kebutuhan idea.. aku tulis la story pasal aku mase skola dulu..
Kisah perjalanan aku sebagai student start dari tadika sampai la skang...

ok.. aku ngaku.. mase aku tadika sampai darjah 2... kawan2 aku paggil aku budak lembik (pondan...) -.-"
jgn tny kenapa.. aku xleh jawab... aku perasan bende ni pon mase form 5... sorg member lame bgtau...

nak di jadikan cerita.. masa darjah 1 sampai darhjah 2... aku skolah d SK Tumpat 2
dan berpindah ke SK Morak sampai darjah 6.. ( aku tau korg xtau kat mane... so.. pedulik ape kan?)

di skolah baru... aku kenal ramai kawan baru... sehingga personaliti aku semakin bertukar... dah keras sikit.. (walaupon macam ni.. ok la skit dari dulu...) >:]

sambung cite balik... masuk form 1 sampai form 4.. aku bersekolah d SMK Wakaf Bharu.. skolah harian Biasa dengan cikgu2 yg berpandangan jauh dan luar biasa...

aku form 4... pengetua bertukar dan undang2 skolah menjadi makin ketat (betul la... pengetua masih dalam top-form...
nak sume cemerlang... BTW pengetua baru ni perempuan... (aku xsuke... time perhimpunan bercakap nak kalah wakil rakyat... amek masa 20 minit die sorg... biarla hujan pon... die xkesah...)

pastu.. cuti mid year bermula dan kerje skolah setinggi aku... (xbyk sgt sebab aku pendek..) tapi cuti kan? sape nak ngadap buku.. please understand... 2 hari nak bukak solah.. 1 bende pon aku xbuat ag... sampai la member aku cakap

"weh.. aku dgr khabar.. kalu xsiap kijo skoloh.. pengetua(baru) nak rotan... pastu buang skolah..."

ooo sheet... dah la aku xbuat ape2... last2.. aku mengambil 1 langkah drastik...
aku g slow-talk dgn mommy..

"mama.. nak pindah skolah..."

ape respon mommy aku?

tunggu update yg baru~~ ngahahahaha

3 comments: