Sunday, August 1, 2010

Ismail Ar @ Stalker...

huahuahuahauhauhauhau...(ade ke orang gelak cam encik hussein mengajar ni...?)

itu hari... coursemate aku nak buat video montaj untuk Program Comstar...
die mintak tolong aku blakon... jadi stalker~~ @@

ape keje aku? berlakon jadi pengendap murahan.... ^^
menurut storyboard beliau... aku akan mengendap setiap AJK COMSTAR untuk diperkenalkan kepade junior2 kitorang... Bahagian editing sume Faiz yang buat... aku just jadi pelakon je...

mule2 tengok die punye storyboard.. cam susah je nak buat... tapi... lepas adjust itu ini dan segalanya... + masa pulak yang limited... terjadi lah 1 montaj yg bagi aku sangat bagus dan kelakar.. (bale puji diri) :3

ape yang kelakar???
lagu tema yg beliau gune... ntah la dari mane die dapat lagu 80-an tu...
video yg diambil xde cutting2... beliau gune ape yg ade dan drag2 cenggitu sahaje~~

tema untuk program tu tradisional... sume pakai baju melayu, baju kurung... ade yang pakai sari... (yg pakai sari tu memang lawa,, siap jadi queen of the night lagi..) xp
tp ade gak yg pakai baju kebaya.. tp xseksi langsung... pifft... '3'
so... tema montaj yg digunakan dan makanan malam tu... spagetti dan nasi goreng mentega... langsung tidak menepati tema... (tapi aku makan kenyang gak~~~) XD

BTW... maybe ni last aku join RMC@ramah mesra comstar tu... da taun 3 dah... so.. utk taun depan xtau la ape yg terjadi/sape mt/camne tema... tp aku harap tradisi COMSTAR ni xterlupus dengan sendirinye la... aku tengok junior2 pon... sume bagus2.. ade semangat...

igt nk upload gamba.. tp~~~ malas sebab tenet UTM ni kalo dapat YM pon dah kire bersyukur dah... hohhoo~~

2 comments: