Sunday, September 5, 2010

Ismail Ar @ dota

Dota.. Dunia Orang Tanpa Awek...



berdasarkan tajuk diatas dan gambar hanya sekadar pengisi ruang... betul.. aku sekarang hidup dalam dunia aku.. tanpa awek... tiada tempat untuk aku menceritakan kegembiraan aku... tiada tempat untuk aku mengadu...

ceh... (siyez ah aku post bende jiwang pukul 4 pagi ni.. hahahahaha!!)

kadang2 aku tgk member aku yg ade awek.. muke berseri... sentiasa senyum... aku juga mahukan ekspresi sebegitu.. hahaha...

tu dari sudut positif ah... negatif pon xleh kire ngan jari gak byknye...(sebab mungkin lebih dari 10...)

tapi bukan aku post nak cakap pasal negatif berkapel ni... bukan.. xp
korg nak kapel aku xkesah... korg bahagia, korg sedih korg sendiri tanggung.. hahahahahha

so.. aku nak cakap.. aku pon penah ade kapel... (ape?? igt muke nerd camni xde awek??)

hahha.. tapi sekejap je la... 3 minggu? mungkin lebih sekejap...

mazneen.. name die... aku ajak die kapel ngan aku lepas aku terasa macam ada byk persamaan antara kami... tp xmacam kapel lain yg selalu berkepit.. aku dan die hanya bertemu muka sekali sehari... aku habis kelas dan bertemu dengannye di balai pak guard asrama skolah... menunggu rakan pulang dari kelas.. rutin... setiap hari waktu yg same...(macam cite power rangerz ah...)

dan hari minggu aku akan ke bahagian dapur asrama mengintainya dari jauh... menolong makcik2 menyediakan makan tengahari... huhuhuhu...

xbyk memori aku bersama dia... dan... aku hampir lupa bagaimana kami berakhir... hanyalah masa aku mula2 masuk utm.. die call aku dan berkata.. ex-dia hendak kembali bersama... entah apa yg aku fikirkan... aku ia kan sahaja... mungkin kerana aku takut diserang ex-dia?

so.. moral of the story? jangan percaya... aku reka je cite ni... ngahahahahahah!!

6 comments:

  1. hahahaha..klakar lar cite nie,,
    cumel jerr,, :)

    ReplyDelete
  2. eleh dekan.. reka ke.. aku rasa hg penah cte kat aku kan dlu time kita mula2 msuk utm.. hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  3. emma : klaka lak.. adoi~ ni citer sedih r~~
    nazrul : hahaha.. aku reka je... saje nak borak2 ngan hang
    tya : kan2?/

    ReplyDelete
  4. sedih r... huhuhu... aku simpati pd ko.. tu laaaaaa.. dulu aku ngorat ko x lyn.. hahaa

    ReplyDelete
  5. 21 : eleh~~ ko nak jarir bantai aku ka?? hahaha

    ReplyDelete