Tuesday, September 7, 2010

Ismail Ar @ Aidil Fitri

8/9/10...

hahahaha... so? tinggal beberapa hari lagi... ramadhan akan meninggalkan kita... kalau kita refresh balik... apa yg kita dah buat dalam segenap sepurnama ini?

well... untuk aku la... sebulan ramadhan ini... puasa *ehem* xnak cakap~~~
tarawikh... untuk beberapa hari awal bulan sahaja bersemangat... katanye sempena merdeka ni perlu ade transformasi diri... tp leka jgk...

dijangka hari jumaat akan tiba syawal... apakah persiapan aku untuk menyambut syawal?
tapi bukan dari segi persiapan pakaian raya la...

bila difikirkan balik... rase2nye.. tiada... cume beberapa asaimen yg perlu disiapkan sebelum pulang ke rumah kerana nescaya... buku2 itu tidak akan terbuka bila aku berada di rumah...

zakat fitrah? entah la.. aku rujuk kawan aku... die kata (dalam blog) dia pernah bekerja.. so.. diwajibkan fitrah keatasnya... tp.. kalau aku xpernah kluar rumah mencari duit? tidak di wajibkan fitrahlah ke atas aku bukan? nanti balik nak tny daddy~~ haha

cuti 2 minggu... duk rumah sampai 16... 19 dah kene balik hosstel... pastu pulak 13 kene submit asaimen... lecturer pon 1... tau la xdapat cuti panjang... die heret skali kitorang ke alam die.. zzzz

baju raya aku tahun ni... blom beli lagi.. mayb xbeli... sebab malam ni.. *rabu*
baru bertolak balik rumah... insya'Allah.. pagi khamis sampai... sempat jugaklah berbuka dengan family...



baca blog org tadi... "ambillah kesempatan aidil fitri ni untuk berubah lebih baik..." so... mungkin bukak cuti ni... aku akan cube berubah... jadi student yg baik.. dengan kata lain.. "menjadi manusia" hahaha... yeye je aku ni... follower2 ku sila tegur jika ternampak tiada perubahan dalam diri aku... haha.. salam aidil fitri

No comments:

Post a Comment