Monday, September 6, 2010

Ismail Ar @ bosan

ah...........................................

tu bukan garisan aku buat supaya post ni nampak lawa... tp nak cakap... keluahan aku tu sangat panjang...

2 hari duk umah abg aku... best sebab ade tenet yg sangat laju... tp.. sebab tiap kali bukak facebook, xde org online... bukak ym... xde org layan... bukak mespes.. nampak gamba bogel terus tutup... bile da bosan... tutup web browser... bukak garena... nak men dota.. tp... rase malas... bukak balik facebook... usha2 dan begitulah cyclenye sampai la abg aku balik umah bwk juadah berbuka...

walaupun byk asaimen.. belum terbukak hati nak tatap nota berjela2 panjang tu... apatah lagi nak study...

mase tgh bosan2... usha2 gamba lam pc...terpadang gamba ni...



lawa kan?? haha... ni gamba mase squadphoto bertugas untuk program kolej pertama utm... squadphoto adalah satu2nya kelab yg aku join... best... sebab byk program...

utk 13 follower aku ni~~ nak ambil kesempatan mengucap selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin... berhati2 di jalan raya...

1 comment: