Thursday, January 27, 2011

Ismail Ar @ HighwayRobbery

sama maksud dengan penyamun jalan tinggi.. tp xsama dengan peragut handbag makcik2 chowkit yang melenggang2 tepi jalan tu...

smalam nek bas kot 9.30.. balik kelantan.. xdapat join AGM.. wuwuuwwuwuu..

cam biasa.. 9 jam perjalanan.. nak nek bas aku xrase nk makan makanan berat.. takut nanti sakit perot.. seksa woo bile sakit perut atas bas..

so, nek bas ngan perut separa kosong...

kol 1 lapar balik da.. tgk kiri kanan.. ade kakak makan pringles, budak tu makan cicken dish, nk mintak segan lak.. kunyah jek mentos ngan 100 plus yg aku beli dekat perhentian bas tadi...

tet2.. bas berenti dekat kedai makanan ni.. aku amek kue tiaw sup ngan air nescaffe...

aku bajet lam rm5 camtu je kot...

"rm6.60 dik.." kata makcik casher...

...

bukak balik wallet letak rm5 amek yg kaler merah bagi die...

tgh2 makan tu.. rase nk marah...

dalam ati :-
2 minit selepas bayar : da la sikit, mahal pulak tu! daging brape ketul jer..
5 minit selepas bayar : eh, sedap la pulak..,
7 minit selepas bayar : erp.. Alhamdulillah, sedap pulak sup die.. *ilang da marah
9 minit selepas bayar : tawar gile air! da la mahal! *marah balik
10minit selepas bayar : kroh2 tido lak bas... malas nk pikir da pasal harge.. yg penting da kenyang..

...

sbenarnye aku tau yg kedai makanan tu mmg mahal... tp nk wat camne.. da xde pilihan.. sedap ke x, kene telan je.. harga tu da stended pon.. tp cas mahal skit sbb operate tgh malam..

2 comments:

  1. ha`ah.. mase beli tiket tu.. tarikh agm blom tau ag.. kalo tau smalam xkan beli tiket smalam.. huhuhu

    ReplyDelete