Sunday, October 3, 2010

Ismail AR @ DOTA CREW

minggu lepas UTMKL ade buat CSC. CULTURAL bla bla bla...

aku join dota, basketball dan bola tampar

result..
dota > 3rd
basket > 3rd
tampar > xde nombor~ hehehehe

smase dota berjalan, aku jadi crew yang handle dota..

ape keje aku?

1> tolong copy dota masuk lam pc...
-mmg cibai komputer dekat blok a tu.. kol 11 die auto shut down... aku kene la copy balik dota lam pc tu.. wuwuwuwuwu

2> jadi reff
-senang. create game, jadi pemerhati. kaco budak2 men~ hahahaha (in full-mannered way lah

3> pemain dota sendiri
-aci xaci, aku nak men gak~ hahahaha. ade je yg handle dart men skali. last2 die dapat nombor 1. ade yg xpuas ati tp die menang sebab ketepatan mate die..

4> supporter~
-aku kene la support team yg kalahkan team aku senang2. kalo diorg pon kalah malu gile la team aku kan? hahaha. tp xla malu sangat sebab team 1st dan 2nd tu la yg mengalahkan team aku.. huhuhuhu

5> makan free
-makanan disediakan kepade mereka yg terlibat menjayakan program. tanpa segan silu aku pakai baju crew dan amek makanan. hehehehe

majlis penutup CSC pula~

aku bertugas sebagai squadphoto.
1> amek gamba
-pakai vest squad, pgg kamera 5 minit, pastu tanggal vest bagi jr buat keje~ heeee baru nak rilek2, presiden squad datang bg kamera kecik lecturer suh amek gamba program... zzzz

3 comments:

  1. jurutek menang dota~

    ReplyDelete
  2. mane ahli comstar lain xde yg maen bdminton ker...

    ReplyDelete
  3. Shafiq > sori2. xtau result badminton. huhuhu. yg aku mention ni yg aku join je.. hahahhaa

    badminton double lelaki > 4th place right?

    ReplyDelete