Saturday, July 2, 2011

Ismail Ar @ Rumahku bukan rumahmu

lame xupdate... xde bende nk cite.. lawak2 sume da basi.. o__o

balik cuti 3 bulan beb.. xcari kerje.. aku duk umah je prabeh beras tinggikan bil ape ngendap komputer hari 24 jam sehari xtutup..

ye la.. mase aku tido adik aku lak yg gune so bile la mase nk tutup kan?? hehehee

ape agenda yg da berlaku sepanjang cuti ni?

mak aku da pence.. so sepanjang hari beliau akan berada d kawasan rumah.. meneruskan impiannya menyiapkan kebun bunga..

tp malangnye aku lak wat keras hati xnk g menolong mak aku siram pokok bunge, angkat pasu, angkat tayar..

nk wat camne.. da tido kol 6.. mesti la bgn kol 2.. xpon kol 4 nk dkt asar...

sbb asyik2 looping bgn makan minum tido saje.. perut aku da makin memboroi.. sedih woo... sluar jeanz aku tu xmuat da kat paha.. ceh... igt ke body aku ni universal~

aritu daddy gua masuk pertandingan boling tertutup. dapat nombor 2.. (spatutnya dpt nombor 1.. tp atas dasar politik dan makan suap budak2 yg handle tu... ayah aku dapat 6 strike beb... xkan r ade yg dapat 7 strike kot...) dapat la sebijik kamera..


ni ayah aku... stahun lagi pencen la die... btw ni gamba mase dinner birthday beliau~



Happy Birthday Abah!! owh.. birthday ayah aku 27/6.. Father's Day pulak 29/6.. so kitorang sambut Father's BirthDay 28/6.. hahahahhaa~

lauk pauk yang ade...


tepat 40minit.. camni lak jadi




jgn salahkan aku kalo aku boroi~ hahahahaha

dan ini pula keadaan pada malam itu~ mak sedare aku masak mee kari.. sambil2 tgk bola Malaysia lawan...


mee kari mak sdare aku sangat sedap wooo...
jgn salahkan aku kalo aku boroi...

4 comments:

  1. jgn menyalahkan org lain di atas keboroian anda.

    ReplyDelete
  2. lauk ade byk.. org da xnak makan.. aku kene makan la.. kang membazir lak~

    ReplyDelete
  3. lama x update ye
    saya plak lama tak komen blog ni

    pergh kalau keluar makan smua licin senang basuh pinggan.
    lagi pun ada sabda rasulullah 'jika mahu tahu makanan itu berkat atau tidak, tengok pada lebihannya.. jika tiada lebihan maka berkat"

    betullah kalau lebih nanti membazir.
    tapi makan kenyang sangat haram plak. jage jage la....

    ReplyDelete